lørdag den 25. august 2012

Ugen der gik :P

Den forgangne uge har været en mærkværdig uge for mig. Men ikke destromindre har den været fantastisk. En tur til Skagen med min far og søster, en arbejdsdag, to bøger læst og lagt på hylden og to pokeraftner(tror måske jeg kal prøve det der Anonyme Lodomaner engang jeg får tid).

I får lige et par billeder fra det smukke, smukke Skagen, som i kan nyde. :)

 Helt ude ved grenen hvor de to have mødes :)



Sæler ude på grenen... Jeg er maks ti meter fra dem... VILDT :)
På vej ud til grenen er der en bunker der næsten er under vand :)
Stranden ved gammel Skagen!

Diget ved havnen i Skagen.
 



















Det var de sidste rester af ferie... I morgen skal nydes i fulde drag(sidste feriedag)! Mandag starter en ny era, en ny epoke i mit liv. Jeg er halvvejs i lærer uddannelsen, og om to år er jeg forhåbentligt ganske nyudklækket lærer ;) Jeg håber det bliver lidt ligesom mit pokerspil i går, at jeg kan pisse i bukserne uden at blive våd :)

God nat dejlige mennesker :)

1 kommentar: