fredag den 24. august 2012

En hyldest til et unikum!

Nu har jeg i nogen tid hygget mig med at læse hvad han poster på Facebook! Han er ud over at være et fantastisk menneske, både sjov og følsom. Han er et værdigt forbillede for mange, og han har et skide skævt syn på både sig selv, sine egne projekter og resten af verden.
Han er ærlig talt blevet et lille smil og til tider en humørbombe i min ellers lættere grå og kedelige verden :D Manden er JIM LYNGVILD! Modekommentator, homoseksuel på den dejlige måde(modsat fx Gustav) m. m.
For lige at give et fremragende eksempel, har han i dag posted dette:
Super fantastisk svar på en ellers lettere trist overtalelse til skift af religion(og livsstil)....... Man kan synes godt om hele Danmarks lillebror og min til alle tider yndlings homoseksuelle mand HER! :)

Og så lige for en afsluttende bemærkning, så håber jeg sku egentligt også, at jeg kommer i Valhal, hvis det er sådan her, det er i resten af evigheden! :)

1 kommentar:

  1. Haha. Ruller rundt på maven af grin.
    Den mand er fab.!!!
    Fedt indlæg! ;)

    SvarSlet