torsdag den 23. august 2012

I'm back ;)

Hey Bloggers :)

Så er jeg tilbage efter en lille miniferie i Skagen med min lillesøster og far. Super hyggelig afvæksling i super hyggelige omgivelser. Billeder kommer senere, når jeg selv har haft mulighed for at kigge det hele igennem(og så er mit WIFI-hotspot ikke så skide hurtigt). :)

Skolestressen er så små begyndt at melde sig, men jeg glæder mig satme til at komme tilbage til alle hovederne på lærerseminariet. Der lægger en masse udfordringer og venter her i det nye skoleår. Sådan noget som Psykologi, Historie og en ny praktik med nye unger og nye oplevelser :)

Sådan til at starte det nye skoleår på, har jeg her et lille "TREAT" som jeg selv er faldet totalt for, og som helt sikkert bliver et sensommerhit hjemme hos mig :)
Hør det, og fald for det :)

1 kommentar:

  1. Haha :-)
    Jeg har også lige linket til den ;)
    SKØNT at du er tilbage...

    SvarSlet