lørdag den 18. august 2012

Hørt på den lokale :)

Når kulturnatten gik jo fint, fik købt nogle småting jeg ikke kunne leve uden(synes jeg fortjente det). Eller jeg skabte mig i hvert fald et behov jeg ikke vidste jeg havde :)
Når men, jeg har en veninde, der arbejder for hendes papfar, på den lokale bæverding, i min gamle hjemby. Mig og så veninden jeg var til kulturnat med, bliver enige om at vi godt kan besøge den anden veninde på arbejdet. Og sidder så i ro og magelighed og nyder vores cola, og spiller et spil kort da to af de faste hoveder, og har en mindre diskussion. Dette munder så ud i at den ene siger til den anden. "De fortjener altså ind i mellem et spark i de ædlere dele!"
De grinte begge inderligt, mens veninderne og jeg sad og klukkede over det pudsige indfald. :)
Måske er det en af dem, hvor man garanteret skulle have været der, men jeg synes den fortjente at blive delt. ;)

Så har jeg her i nat modtaget to pudsige opkald...
Først ringer en tysk Kenneth, der på tysk fortæller han har læst min blog, og så begynder mit vidunder af en telefon at skratte voldsomt, og jeg lægger naturligvis på :)
Et kvarter senere ringer der igen en Kenneth(samme stemme så vidt jeg kunne høre), men denne person kan jo så åbenbart(PLUDSELIGT) tale dansk... :)
Hint til det med telefonfis: Hvis man endelig gør det, så gør det ordenligt. :)
Det var de sidste, alt for overtrætte, ord fra mig! Nu skal jeg ENDELIG prøve det der med at sove længe i morgen: JUUUBIIII! :)

1 kommentar:

  1. Ja måske man skulle have været der Mille ;o)
    Men jeg kan godt lide det med at sove længe. Håber du har det godt :-)

    SvarSlet