onsdag den 15. august 2012

Dummere end tørt snot ! :D

Ja denne gange er det jo så mig selv, der må tage titlen, som en der er dummere end tørt snot :) Fordi jeg rent faktisk er et af de der mennesker, som kommer til at gøre alle de der ting, i andre bruger konstant som undskyldninger.
Humlen i det her er jo så, at jeg er så gennemgående et kliche-menneske, at jeg sidder til min skriftlige matematik halvanden time før jeg skal aflevere, og kan se min Cola vælte i slowmotion. Colaen ender i computeren, og jeg panikker og trykker print. Det tager så næsten en time for den at printe, og jeg får ikke det halve af de ting med, jeg havde lavet. Det resulterede så i at jeg måtte aflevere som det var og dumpede.
Så lige i skrivende stund, sidder jeg til reeksamen i skriftlig matematik på læreruddannelsen. Jeg fik forberedelsesmaterialet i morges, og skal så op på fredag fra 9.00 til 15.00... :)
Indrømmelsen må jo så være at jeg selv også fejler bigtime, og ikke løber fra mine fejl. Til gengæld tager jeg det som en lektie, og håber på at jeg ikke gør det igen ;)

1 kommentar:

  1. God forberedelsestid smuksak. Jeg krydser fingre for dig på fredag.
    Og lige en ting til.. Du må hellere tage vand med denne gang ;)

    SvarSlet