fredag den 28. september 2012

Værdi?

I den her uge har der været meget lidt tid til tanke, og meget tid til arbejde, skole og lektier. Faktisk så har jeg nærmest ikke lavet andet, med undtagelse lige at sove og spise(selvfølgelig) :)
Der er ikke sket noget mindeværdigt i den her uge, og den vil sandsynligvis gå i glemmebogen, som endnu en uge der gik, endnu en uge hvor jeg blev ældre, og endnu en uge hvor jeg ikke har flyttet mig en skid i nogen som helst retning.
Når op i røven med det, klokken 18.00 i aften er ugen sådan set slut, og jeg skal hjem på weekend ved mine forældre!! :)
Jeg glæder mig helt vildt til en weekend, hvor jeg ikke har en hylende fis planlagt :) Jeg skal bare slappe af, lade op, hygge med min familie, se nogle af mine gamle veninder og bare være :) DET BLIVER SÅ DEJLIGT!!!! :D
Jeg håber at i får en fantastisk weekend derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar