fredag den 14. september 2012

Forvirringen er total :)

Så er det vist på tide med et blok indlæg. Det er ni dage siden sidst, og minebloggergener er i vildt oprør. Jeg synes bare ikke tiden har været der. :( Men nu tager jeg mig lige den frihed at gøre det i historie timen ;)
Jeg har en mega forvirrende dag... Jeg synes jeg har en masse løse ender og en masse ting jeg skal have på plads. Der er både praktik her til jul, og jeg skal begynde og tænke Bachelor fordi det skal bestemmes til april. Så der er masser at lave, og jeg kunne helt ærlig godt bruge et par ekstra timer i døgnet...
Skolestarten har været både sjov og spændende men også forvirrende og frustrerende... UCS har som altid ikke styr på en hylende fis, og vi er nu på en ny studieordning. De har sendt en masse informationer ud til os, og jeg tror ærlig talt de selv er forvirrede... Jeg tror egentligt ikke det er deres skyld, men nok mere en regering der skal REFORMERE alt og rykke rundt på alt. Så måske er det ikke så tankevækkende at UCS ikke formår at have styr på særlig meget.
Når det så er sagt, så er både historie og psykologi rigtig fedt, og det er både spændende og givende. Det er svært at give vores nye undervisere skylden for forvirringen, da de simpelthen begge to er gode, dygtige og kompetente undervisere. Det er selvfølgelig på hver deres helt unikke måde.
Det her er vist lidt forvirrende for alle andre end mig, men mine blog genere slapper nu helt af, og der går i hvert fald ikke ni dage til næste indlæg :)

I får lige et lille fint billede, af mig i kan nyde :) Lyset den dag var bare perfekt ! :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar