torsdag den 20. september 2012

Når katten er ude... ;)

Ja, når katten er ude danser musene på borderne... :) Jeg bor sammen med min dejlige søsser i en 4-værelses lejlighed, og hun er et utrolig ordensmenneske. Men det er hun da næsten også snart nød til at være, fordi jeg er bare et rodehovede, og kaos-menneske af rang... :P
Når det så er sagt, så efter vi er flyttet sammen, er der utroligt nok, kommet meget få kommentare om min uorden(som for det mest også bare et på mit eget værelse). Men når hun, som lige nu, er taget hjem til vores forældre på en forlænget weekend(hvilket jeg også godt ville have været), så har jeg hele lejligheden for mig selv. Og det benytter jeg mig vældigt af... :D
Så i aften er der KAOS aften med musik, urtethe, levende lys, maling og kreative ting i lejligheden. JUHUUU :)
Sådan ser projektet ud lige nu, men det er overhovedet ikke færdigt :)
Ha' en fantastisk aften derude :)

2 kommentarer:

  1. Åhh.. Det kribler i mine kreative fingre nu! :D
    Jeg glæder mig til at se resultatet ;)

    SvarSlet
  2. Ja jeg glæder mig godt nok også til at se om det er noget værd :D

    SvarSlet