onsdag den 5. september 2012

Tid til forkælelse :)

For mig betyder forkælelse mange ting, eller har i hvert fald mange aspekter. :)
Historieundervisning har i dag været ligeså stille og rolig, ligesom jeg er ved at blive van til. Og det er super! Jeg elsker historie, og jeg er så glad for jeg valgte det... Der er tid til overvejelse, og tid til fordybelse.
Så skal søs og jeg have rigtig hyggedag i dag. Vi skal ud og småshoppe lidt, og så skal vi have Chinese Take-away i aften, mens One Tree Hill er sat på dvd'en :D
Så vi skal snotforkæles, og storhygge hjemme ved os i dag. :) YAY!!! :)
God dag til alle derude. Jeg håber i har en ligeså god dag i vente som mig! :)

1 kommentar:

  1. Det er bår dælig med lidt råhygge :-)
    Jeg er kommet på nyt domæne. Hedder nu www.byblomgren.bloggersdelight.dk

    SvarSlet