lørdag den 1. september 2012

Et sted mellem Psykologi og Historie :)

Et sted mellem psykologi og historie sidder jeg. :)
Den sidste uge har være noget for sig selv. Helt og aldeles forvirrende som kun læreruddannelsen i Esbjerg kan være det. Ganske opfyldende i de forventninger, formodninger og krav jeg havde til skolestart på dette tredje år i min uddannelse. Jeg har i to måneder haft dejlig sommerferie, men jeg har absolut ikke været mig selv. Nu er det lige som om alt i mit univers er faldet på plads(selvfølgelig kan vi jo så diskutere om jeg rent faktisk kan tage patent på universet).
Min historieunderviser på lærer uddannelsen er noget helt for sig! Han er helt og aldeles politisk ukorrekt, og JEG ELSKER DET. Man kan ikke andet end elske manden. Ti minutter inde i den første time sagde han perker :) Han har helt sikkert givet os en masse at tænke over, også folkeskole sager :)
Inden jeg mødte op til psykologi havde jeg regnet med at møde Ironladyen over dem alle. Vi havde fået lektier for(mange sider), og nærmest fået afvide at der ikke var nogen mening med at komme hvis vi ikke havde læst :) Jeg møder op til time og der stå den rareste lille dame, og byder os velkommen til time. Hun er super sød, og kunne alle de gode argumenter for hvorfor vi skulle lave lektier osv. Så et sted mellem psykologi og historie sidder jeg og er for en gangs skyld glad for bare at være... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar